De 10 Stappen Van Een Succesvol Webdesign proces

Zo ontwerp je veilig een website

Bijna iedereen kan een site ontwerpen, maar het webdesignproces bepaalt hoe goed het gaat van idee tot lancering. 

Als website-ontwerpers denken we vaak na over het algehele webdesignproces in termen van het samenstellen van visuele elementen, backend-code en wireframes. En voor alle duidelijkheid: dit zijn allemaal belangrijke onderdelen van webdesign. Maar er is meer aan de hand. Wat een geweldige website onderscheidt van een goede, is hoe goed het proces en de strategie zijn geïmplementeerd en afgestemd op de doelen van jouw klant.

Hier zijn de 10 essentiële stappen die een succesvol webdesignproces vormen voor jou en je klanten.

• Eerste bespreking van doelen en vereisten
• Project tijdlijnen & reikwijdte 
• Het Web Design voorstel
• Samenvatting van navigatie 
• Contentcreatie, collectie en visuele elementen
• Wireframing & Sitemap 
• Prototyping 
• Webontwikkeling 
• Website Testing 
• Website Launch

Eerste bespreking van doelen en vereisten
Er is wel eens gezegd: "Een doel zonder plan is slechts een wens." Dat is het geval met het webontwerpproces. 

Een van de doelen van elk bedrijf is om producten en diensten bekend te maken bij de doelgroep. Ontwerpers moeten communiceren met alle belanghebbenden om deze doelen en nuances te begrijpen en de beste manier te ontdekken om het merk en de website van een klant visueel voor het publiek te vertegenwoordigen. 

Ontwerpers moeten de tijd nemen om de betrokken belanghebbenden kort te interviewen om elk van deze punten te begrijpen voordat ze verder gaan met het proces. Voor elke minuut die je besteedt aan het plannen en bespreken met de belangrijkste belanghebbenden, bespaar je uren op het daadwerkelijke ontwerp en de ontwikkeling. 

Zodra deze informatie is verzameld, documenteer je deze zorgvuldig, aangezien je ernaar zult verwijzen tijdens het hele webdesignproces.

Project tijdlijnen & reikwijdte 
Het begrijpen van de reikwijdte van het project (bij voorkeur schriftelijk) en het stellen van redelijke tijdlijnen om het project te voltooien, is een zeer cruciale stap in het webdesignproces. Het hebben van reikwijdte en tijdlijnen helpt om de lat voor verwachting te leggen.

Een manier om het bereik van een webontwerpproject te definiëren, is door een Gantt-diagram te gebruiken. Een Gantt-diagram markeert specifieke activiteiten van het proces naast de begin- en einddatums voor elke taak in het project. Het geeft een visuele weergave van wat de ontwerper tegen bepaalde data moet bereiken.

Bovendien helpt het je om " scope creep " te vermijden (of je tenminste bewust te zijn) . Dit gebeurt wanneer het idee van de klant voor het project evolueert of op een of andere manier verandert. Als dit het geval wordt, zal je gemakkelijk je werkterrein en je tijdlijnen en budget snel zien uitbreiden.
 
Heb je vandaag nog een websitebouwer nodig die je helpt met je webdesignproces te stroomlijnen? Neem dan contact met ons op.

Het webdesign voorstel
Schrijf het op! Een voorstel op schrift krijgen betekent dat het een geformaliseerde overeenkomst tussen twee partijen is. In deze stap stemmen beide partijen in met wat eerder is besproken voor de website. 

Een solide voorstel voor een webontwerp omvat doorgaans:

• Projectomvang
• Project tijdlijn
• Budget en betalingswijze
• Aanvullende arbeidsvoorwaarden
• Revisierondes
• Specifieke vereisten
• Onderhoud 

Een webdesign voorstel heeft de neiging misvattingen en misverstanden tijdens het proces te verminderen. Het helpt ook om de projectomvang in lijn te houden met de verwachtingen van beide partijen.

Samenvatting van de navigatie
De sitestructuur of sitenavigatie is een zeer belangrijk onderdeel van het webontwerpproces. Het organiseert de hoofdpagina's en subpagina's binnen de website. Vanuit een geplande sitestructuur kunnen ontwerpers bepalen hoe ze kopieën en afbeeldingen het beste kunnen weergeven voor de eindgebruikers.

Van vervolgkeuzemenu's tot zwevende onthullingen en zijnavigatie tot topnavigatie, er is geen gebrek aan manieren om te overwegen de navigatie te ontwerpen. Denk na over de behoeften van de organisatie en logische manieren waarop de eindgebruiker de informatie zou verwachten waarnaar hij of zij op zoek is. 

Content creatie, collecties, & visual elements
Dit is het leuke en het op een na belangrijkste onderdeel. Wat is een website zonder afbeeldingen en inhoud, toch?

In het ideale geval lever jij als klant de inhoud en afbeeldingen die je wilt gebruiken in het webontwerpproces. Wij nemen deze ideeën rond inhoud en brengen ze samen in boeiende websiteteksten en visuals die goed converteren. 

Denk bij het ontwerpen van inhoud aan het volgende:
  • Betrekt de inhoud de doellezer?
  • Dringt de inhoud er bij de lezer op aan de gewenste actie te ondernemen?
  • Komt de inhoud overeen met de gewenste visuele elementen?
  • Leidt de inhoud de lezer of gebruiker door het klanttraject?
  • Geeft Google genoeg om de inhoud om deze te rangschikken? (Is het SEO-vriendelijk?)

Denk bij het ontwerpen van de visuele elementen aan het volgende:
  • Komt het logo overeen met het merk?
  • Komt het kleurenpalet overeen met de stijlgids van het merk?
  • Zijn er specifieke afbeeldingen die het bedrijf weerspiegelen dat moet worden opgenomen?
  • Zullen er video's worden opgenomen in het webontwerp?
  • Zullen de visuele elementen interactief zijn?
  • Komen de lettergroottes en -stijlen overeen met de stijlgids van het merk?

De visuele stijl van de website naast de inhoud is een groot deel van wat de eindgebruiker zal zien en hen zal dwingen om de volgende stap in het klanttraject te zetten of de website regelmatig opnieuw te bezoeken. 

Scherpe afbeeldingen en video's die de bandbreedte van een site niet beperken, kunnen helpen om het aantrekkelijker te maken en een gebruiksvriendelijke en merkvriendelijke boodschap over te brengen. Dit helpt bij het opbouwen van merkloyaliteit en vertrouwen. 

Wanneer inhoud en visuals goed worden gecombineerd, kunnen gebruikers informatie gemakkelijk verwerken. Dat zal resulteren in meer klikken, conversies en inkomsten als resultaat.

De site in kaart brengen en wireframen 
Dit is de stap in het proces waar alles samenkomt. Alle ingrediënten zijn aanwezig en nu ben je klaar om ze samen te mengen. 

Vergelijkbaar met een GPS die je naar de bestemming leidt of een blauwdruk voor het bouwen van een gebouw. 
Het wireframe bepaalt de plaatsing en structuur van alle inhoud die op de website moet worden opgenomen. 

Wireframes zijn handig om hiaten in het proces te identificeren, zoals pagina's die mogelijk zijn gemist in de inhoudsfase (Privacy beleid en Gebruiksvoorwaarden zijn twee van die vaak gemiste pagina's).

Prototyping
Zodra het webontwerpgedeelte van het totale proces is voltooid, is het tijd om de belanghebbenden een prototype te sturen van hoe de website eruitziet. 

Dit is waar de ontwerper en belanghebbenden de vraag zullen stellen: hebben we onze doelen bereikt met dit webontwerpproject?

In dit stadium zullen belanghebbenden de taak krijgen om links, afbeeldingen en proeflezen te beoordelen. In veel gevallen is de prototypingweergave de laatste weergave van het project voordat het wordt gelanceerd. 

Eventuele bugs, fouten, opnieuw ontworpen elementen of herzieningen zijn gemaakt om de website te verbeteren.

Geavanceerde webontwikkeling
Deze fase is waar het rubber de weg ontmoet. 

Alle geavanceerde functies (zoals aangepaste widgets en integraties) die niet volledig zijn ontwikkeld, moeten worden uitgebouwd. De webontwikkelaar moet de tijd nemen om te testen en optimaliseren voor zaken als paginasnelheid tijdens de ontwikkelingsfase van het webontwerpproces.

Laatste testfase
Niets is erger dan een live website met verbroken links, spelfouten of structurele problemen met kopiëren, wazige afbeeldingen of niet-geoptimaliseerde pagina's. 

In dit stadium wordt de website opnieuw beoordeeld. Allereerst door het interne team van mensen die hebben meegewerkt aan het ontwerpen en bouwen van de site. Ten tweede door de stakeholders die er vanuit intern en extern perspectief naar zullen kijken.

Dit is de mogelijkheid om de website in meerdere browsers, op meerdere mobiele apparaten en mogelijk ook met verschillende IP's te bekijken. Je wil er ook voor zorgen dat de website volledig mobiel werkzaam is.

Website launch
Dit is het leukste deel. Je harde werk heeft zijn vruchten afgeworpen en je bent klaar om live te gaan.

De vereisten zijn vervuld. De inhoud is boeiend. De beelden zien er geweldig uit. Elke knop werkt en elke pagina is correct gekoppeld.
Dit is de enorme sprong voor de mensheid. Nou ja, voor je stakeholders tenminste. 

Terwijl je de site openbaar hebt gemaakt voor de wereld, is het werk hier niet volledig voorbij. Onderhoud en updates van webdesign zullen doorlopend moeten worden uitgevoerd wil de site succesvolle resultaten blijven opleveren voor uw klant.

Eindnoot
Voortdurende verbetering omvat het toevoegen van nieuwe inhoud, het regelmatig uitvoeren van gebruikerstests, het monitoren van analyses en het oplossen van bugs wanneer deze zich voordoen. Een belangrijk ding om te onthouden is dat een website nooit echt af is. Naarmate de resultaten en doelen veranderen, zullen er tweaks worden gemaakt om gebruikers en het bedrijf in de gekozen richtingen te drijven. 

De sleutel tot geweldig webdesign is een proces dat altijd werkt. Ongeacht het type site dat u ontwerpt en lanceert, het webdesignproces moet een vast pad volgen dat elk project tot een succes maakt en elke klant tevreden maakt.

Zoek je vandaag nog een passende oplossing voor het bouwen van een nieuwe website? Neem dan contact met ons op. We lopen het proces met je door en zorgen voor een snelle oplevering.

Neem contact op
Wat kunnen we leren van Eddie van Halen?
7 oktober 2020
Er is een boel te leren uit de prachtige carrière van Eddie van Halen die helaas te vroeg in 2020 is overleden. Lees er snel meer over!
Juwelier Mulderij heeft een nieuwe website
24 september 2020
Lees meer over hoe een nieuwe website jouw business kan helpen weer vooraan te staan op google.
17 juli 2020
Ons ReturnCMS is uitgeroepen tot leider in de G2's Summer 2020 Grid® Report for Website Builders. Dit rapport is gebaseerd op klant recensies en in het rapport werd opgemerkt dat het CMS voor websitebouwers hoge cijfers kreeg in een groot aantal kenmerken van zakelijke relaties, waaronder "kwaliteit van de ondersteuning" en "gemak van zakendoen", samen met gebruiksgemak, gemak van beheer en installatiegemak.
Haal meer uit je video’s met een betere ROI
door Sander Oord 16 juli 2020
Terwijl bedrijven zoeken naar manieren om hun inkomsten te verhogen, kan het een uitdaging zijn om te beslissen waar hun middelen het beste kunnen worden besteed. En wanneer een bedrijf tijd en geld investeert in marketinginspanningen die weinig tot geen resultaat opleveren, kan het buitengewoon frustrerend zijn om erachter te komen wat te doen. Als het lijkt alsof een bedrijf een muur heeft geraakt waar het niet doorheen lijkt te breken, is alles niet verloren. Worstelend of succesvol, elk bedrijf kan zijn ROI (Return on Investment) verbeteren met video's. Dit is de beste tijd voor video Online video bestaat al sinds de eerste dagen van internet en is gestaag uitgegroeid tot 's werelds meest gebruikte vorm van content. Volgens een onderzoek van Cisco zal video in 2022 (zo niet eerder) 82% van het wereldwijde internetverbruik uitmaken, dus er is nooit een beter moment geweest dan nu, om door de kracht van video te groeien. Met een goed gemaakte video kunnen bedrijven (met name MKB bedrijven) huidige en potentiële klanten helpen de waarde die hun bedrijven te bieden hebben te begrijpen - op manieren die niet kunnen worden bereikt met alleen woorden op een pagina. Video's bieden bedrijven een effectieve manier om klanten beter voor te lichten, visuele verhalen te vertellen die inspireren en de betrokkenheid van klanten aanzienlijk te vergroten met tastbare resultaten. Hoe tastbaar? Momenteel zegt 72% van de bedrijven dat video hun conversiepercentages heeft verbeterd. De juiste video's maken Ongeacht de branche, video is een van de beste tools die een bedrijf heeft om met klanten te communiceren. En elk bedrijf heeft de vrijheid om video's te gebruiken voor alles, van het creëren van algemene merkbekendheid tot het specifiek onder de aandacht brengen van belangrijke producten, diensten, speciale aanbiedingen of cultuur het hangt allemaal af van de behoeften en doelen van het bedrijf. Jij maakt de regels Als het gaat om het maken van video's, zijn er eindeloze mogelijkheden. En zelfs als een bedrijf weinig tijd en middelen heeft, heeft het nog steeds de middelen om boeiende, effectieve videocontent te creëren. Het enige dat nodig is, is een goed onderwerp en een smartphone. Jou opties verkennen Om je te helpen begrijpen wat mogelijk is, hebben we hieronder enkele voorbeelden gegeven van de vele manieren waarop bedrijven content voor video kunnen gebruiken. Als jouw bedrijf nog niet één of meer van dit soort video's heeft gemaakt, is de kans groot dat je serieuze kansen mist om je ROI te maximaliseren. Instructievideo's Instructievideo's zijn een uitstekende manier voor een bedrijf om klanten te helpen genieten van een product door hen te laten zien hoe ze er iets mee kunnen doen. MKB-ers zijn immers materiedeskundigen in hun vakgebied. Wie kan je beter tips geven over het ontstoppen van die hardnekkige verstopping in je aanrecht, dan een echte loodgieter? Wie kan u beter vertellen hoe je je zwembad schoon kunt houden dan een zwembad servicebedrijf? Zakelijke intro's Waarom kijken potentiële klanten naar foto's van een bedrijf op Google? Waarom lezen ze bedrijfsinformatie op Google? Omdat ze niet bekend zijn met een bedrijf en ze proberen er meer over te weten te komen. En er is geen betere manier om een potentiële klant bekend te maken met het bedrijf van uw klant dan door ze te laten zien met video. Als een foto 1000 woorden waard is, zijn video's 1000 foto's waard ... Goede introductievideo's laten kijkers zien wat een bedrijf te bieden heeft en wijzen op speciale goederen of referenties die het van andere bedrijven zouden kunnen onderscheiden. Getuigenissen Getuigenisvideo's zijn een indrukwekkende manier om de waarde die een bedrijf levert aan zijn klanten duidelijk te illustreren. Er zijn maar weinig dingen krachtiger dan het rechtstreeks van een klant horen van de verbazingwekkende (en specifieke) manieren waarop hun leven is verbeterd dankzij het product of de diensten van een bedrijf. Promovideo's Wanneer het tijd is om aandacht te vragen voor iets speciaals, zoals een verkoop of evenement, is een promovideo uitstekend geschikt om de opwinding op te trommelen. Fantastische promovideo's creëren een gevoel van urgentie en enthousiasme over een niet te missen kans. Video Spotlights Een videospotlight is een geweldige manier voor het MKB om een extra focus te plaatsen op iets waar het bijzonder trots op is, zoals de kwaliteit van een product of een sociaal doel dat het ondersteunt. Nogmaals, de inhoud en de creatieve benadering die in de video wordt gevolgd, zijn volledig afhankelijk van het bedrijf. Video is de investering waard Is video een grote investering? Ja, het kan, maar het hoeft niet voor de hoofdprijs. En investeringen in video kunnen lange tijd lonen. Als je de video op zo’n manier vormgeeft, kun je de video voor langere tijd laten meegaan. Overal uw videocontent delen Een ander groot voordeel van video is dat het overal terug kan komen. De videocontent van een bedrijf kan op meerdere plaatsen worden hergebruikt, waaronder sociale media, traditionele media, websites, YouTube, blogs, e-mails en meer. Omdat video zo veel en gemakkelijk wordt geconsumeerd, is het redelijk veilig om te zeggen dat als een video ergens heen kan gaan, dit zou moeten - mits het de doelgroep van een bedrijf bereikt. En als je kijkt naar de verschillende locaties waar een video kan worden gedeeld, wordt het gemakkelijker om te zien waar bedrijven verschillende kansen hebben om meer betrokkenheid, conversies en inkomsten te genereren. Een korte video met veel power Onderschat de kracht van een kleine video op de juiste locatie niet. Studies tonen aan dat een bedrijf, door simpelweg een video in een e-mail te plaatsen, de klikfrequenties met 200-300% kan verhogen ! En blogs met video's trekken 3 keer meer inkomende links aan dan blogs zonder video's. Beginnen Zodra je als bedrijf klaar bent om video's te maken, raden we aan om een professional in te huren als je bureau de middelen heeft om dit te doen. Zorg ervoor dat de videograaf niet alleen gespecialiseerd is in het maken van video-inhoud in het algemeen, maar ook in het specifieke type inhoud dat relevant is voor de specifieke verzoeken van een bedrijf. Een gerenommeerde professional heeft een aantal werkvoorbeelden om te delen, zodat het bedrijf een goed idee kan krijgen van het soort werk dat ze doen. Wij hebben een brede ervaring in diverse soorten van video’s. Bekijk hier onze video pagina. Beste methodes Het is ook belangrijk om bekend te zijn met de beste methodes voor het maken van solide videomarketinginhoud. Hier zijn er een paar om je op weg te helpen: Bijna ⅔ van de consumenten geeft de voorkeur aan videomarketinginhoud die minder dan 60 seconden lang is, dus let op de lengte van de video. Vraag jezelf af hoeveel tijd nodig is en waarom. Bepaal uw doel of beoogd resultaat met de video. Dit zal je helpen ervoor te zorgen dat de inhoud focus en richting heeft. De aandacht van uw publiek is kostbaar. Je hebt maar een paar korte seconden om een impact achter te laten, dus begin krachtig en bel ze om op te treden (bijv. Een site bezoeken, contact opnemen met een teamlid, enz.). Wees voorzichtig met het verkooppraatje. Als een bedrijf te krachtig probeert zijn klanten iets te verkopen, loopt het risico te klinken alsof het geld wil, niet om klanten te helpen. Richt je in plaats daarvan op het aanbieden van een oplossing voor het probleem. Houd het simpel. Overspoel klanten niet met een overvloed aan informatie. Bouw de inhoud van je video eenvoudig op, rond uw sterke punten, en wijk er niet van af. Ga ervoor Door deze tips en informatie in gedachten te houden, kun je ervoor zorgen dat elke video op de best mogelijke manier de juiste boodschap aan het juiste publiek overbrengt. Met meer dan 80% van de marketingprofessionals die video als type-inhoud met de beste ROI en een belangrijk onderdeel van hun inspanningen beschouwen, is het meer dan de moeite waard om in video's te investeren en ze op de proef te stellen.
10 Tips Voor Het Onderhouden Van Een Geweldige Blog
door Sander Oord 16 juli 2020
Heb je klanten die een blog willen? Super goed! Omdat ons CMS-platform een geweldige blogtool heeft die bloggen gemakkelijker, sneller en flexibeler maakt dan ooit. Uitdaging is om de inhoud van de blog actueel en relevant te houden, zodat het de betrokkenheid vergroot en het verkeer naar je website stimuleert. Hier zijn enkele tips die je kan helpen om een interessante, relevante en leesvriendelijke blog te onderhouden die echte waarde toevoegt aan je website. 1. Beschrijf de blog vanaf het begin goed Denk na over waar je over gaat bloggen en noteer het in een paar korte zinnen. Deze beschrijving helpt je op één lijn te blijven wanneer je berichten schrijft en laat je lezers weten wat ze kunnen verwachten. In ons blog systeem wordt deze beschrijving gebruikt in RSS-feeds en voor SEO, dus het is nog belangrijker om het nauwkeurig te maken. 2. Maak een schema Schema's werken. Ze houden je op het goede spoor en gefocust. Ze geven je structuur en doelen. Als je ooit een race hebt gelopen, weet je dat het hebben van een trainingsschema (en je eraan houden) essentieel is voor succes. Stel dus een schema in dat voor je werkt (publiceer een keer per week, twee keer per week, eens in de twee weken) en houd je eraan. 3. Optimaliseer je blog voor seo Een enorme stimulans om een blog aan je site toe te voegen, is om organische inhoud te hebben die bezoekers naar de site brengt (zonder ervoor te betalen). Wanneer je een blog aan je site toevoegt, voeg je nieuwe inhoud toe die organisch verkeer kan genereren, maar alleen als zoekmachines de inhoud opmerken.
Nieuwste Cache Verbeteringen aan ons CMS
door Sander Oord 14 juli 2020
Nieuwste Cache Verbeteringen aan ons CMS, het beste betaalbare Wordpress alternatief. Duik lekker de diepte in met heel veel uitleg over Caching van Websites.
door Sander Oord 30 juni 2020
1. Update je schermbreedte Hoe breed is je website eigenlijk? Tegenwoordig gaan we groter en breder op desktop computers. Simpel, omdat de beeldschermen groter worden. Waar we voorheen optimaliseerden voor 960px breed, gaan we nu naar 1200 pixels breed. 2. Update je fonts Een nieuwe eigentijdse font op je website geeft de gebruiker en verbeterde gebruikerservaring. Je content wordt duidelijker leesbaar en je content zal er weer moderner en frisser uitzien. 3. Check je buttons voor een betere indruk Ja, buttons kunnen ook uit de mode raken. Vijf jaar geleden zagen de buttons er nog boxy uit. Randjes erom en nog meer details die we nu niet meer zien. Kies voor moderne buttons met subtiele ronde hoeken. Zodat ze er softer eruit zien. Vermijd outlines. Voeg eventueel een lichte schaduw toe. En check het font. 4. Verfris je header Is je header nog wel up to date? Staan de belangrijkste zaken erin? Heb je een zoek functionaliteit? Bevat je header een call to action? Is je header klaar voor mobile? Is je header zichtbaar als je scrollt? 5. Je hero image, is die nog relevant? Door vaker je hero image te veranderen zorg je voor een frisse look voor de herhalende bezoeker. Zeker als je met aanbiedingen werkt. 6. Herschrijf je teksten Door je teksten te herschrijven maak je jezelf weer meer zichtbaar in de zoekmachines volgens de laatste richtlijnen. En je tone of voice, bekijk die eens goed. Klopt deze nog met dat geen jij wilt zijn? 7. Floating buttons Een button over je content die extra aandacht vraagt voor je nieuwsbrief, contact of een afspraak. Dit maakt je site meer gelaagd en directer. 8. Animaties voor aandacht Op de juiste plaatsen extra aandacht vragen met animaties kan behoorlijk impact vol zijn. Ga eens na waar jij animatie kan toevoegen om zaken beter uit te leggen. 9. Vervang bepaalde content Bepaalde content kan snel veroudert raken. Omdat content ingehaald kan worden door techniek dat helpt bij het duidelijk maken van zaken. Bijvoorbeeld infographics die middels video of interactie beter kunnen werken. Of foto gallery's die beter visueel gemaakt kunnen worden of responsive gemaakt kunnen worden. 10. Testimonials Testimonials zorgen voor vertrouwen. En die zijn tegenwoordig belangrijk om op je site te hebben. Als je nog geen testimonials hebt, dan is het nu de tijd om ze te gaan verzamelen. Als je ze al wel hebt, zet ze op je website. Dan laat jij aan je klant zien dat je betrouwbaar bent. 11. Instagram Ga eens na of jouw doelgroep of je toekomstige doelgroep op instagram aanwezig is. Zo ja, zorg er dan voor dat jij daar ook aanwezig bent. Want ongeveer 80% van de mensen op instagram volgen een bedrijf. Dus waarom niet jouw bedrijf? 12. Check je contactformulieren Zijn ze niet te lang? Zijn ze beschermt met reCaptcha? Staan ze goed geplaatst? Het voordeel van een goed bereikbaar contactformulier is groot. Klanten kunnen snel even een berichtje sturen en zo in contact met je komen. 13. Openingstijden in je footer? Door extra service gericht te zijn geef jij je klant de mogelijkheid in één oogopslag te zien hoe laat jij open bent. Een inkoppertje dat velen laten liggen. 14. Move to mobile! Meer dan de helft van je bezoekers zullen waarschijnlijk via een mobiel naar je website surfen. Tijd om je mobiele website fantastisch te maken! Check je uitlijningen, lopen alle teksten en afbeeldingen netjes uitgelijnd? Zijn je icons en images duidelijk op je mobiel? Heb je een hamburger menu (drie streepjes onder elkaar)? Hoe ziet je witruimte er uit? Is het allemaal leesbaar genoeg? Laad je mobiele website snel in? Dit was slechts het begin :-) Dit waren slechts een paar ideeën die je kunt checken om je website weer strak te trekken. Maar dit is slechts de top van de ijsberg. Zoek je meer tips en tricks? Neem dan eens contact met ons op voor een vrijblijvend gesprek over het verbeteren van jouw website. We helpen je graag verder.
Wat Is Het Verschil Tussen UI En UX?
25 juni 2020
Leer alles over UI en UX. Twee hoofdpersonen in het webdesign proces.
ReturnApp van de maand: Asana
door Sander Oord 17 juni 2020
ReturnApp van de maand: Asana, productiviteit op afstand. Lees meer over hoe wij Asana inzetten in onze werkzaamheden.
Wat kunnen we leren van Phil Collins? Lees wat heeft Phil Collins te maken heeft met marketing.
door Sander Oord 16 juni 2020
Wat kunnen we leren van Phil Collins? Lees wat heeft Phil Collins en zijn muziek te maken met websites, communicatie en marketing.
Meer artikelen